Genital Siğil Tedavisi

Genital siğil tedavisi hem erkeklerde hem de kadınlara uygulanmaktadır. Cinsel yollar ile kişiden kişiye bulaşan HPV enfeksiyonunun, genital bölgedeki belirtileridir. Tıpta adı Kondiloma Aküminata olup, 200 üzerinde çeşidi bulunmaktadır.

Histerektomi Nedir?

Rahmin vücuttan tamamen çıkarılma işlemi, histerektomi olarak adlandırılır. Histerektomi anormal kanama, kanser ya da rahim kaynaklı ağrılar doğrultusunda uygulanır.

Myomektomi Nedir?

Myomektomi nedir? Myomektomi, yaygın adıyla Miyom kadınların cinsel organlarında görülen bir Tümör çeşididir. Ancak bilinen diğer kanser ve tümör türlerine nazaran iyi huylu tümör olarak bilinmektedir. Myomektomi nedir? Myomektomi, yaygın adıyla Miyom kadınların cinsel organlarında görülen bir Tümör çeşididir. Ancak bilinen diğer kanser ve tümör türlerine nazaran iyi huylu tümör olarak bilinmektedir.

Miyom Tedavisi

Miyom, rahimin kas tabakasından gelişen iyi huylu tümör olarak tanımlanabilir. Bununla beraber Miyom tedavisi çeşitli şekillerde mümkündür. Miyomların oluşum nedenleri tam anlamıyla bilinmemekle beraber kadınlık hormonlarının (östrojen) miyomların büyümesine neden olabileceği bilinmektedir.

Polikistik Over Sendromu

Polikistik Over doğurganlık çağında en sık görülen hormonal bozukluk olarak bilinir. ABD’de ve Türkiye’de yapılan çalışmalarda elde edilen sonuçlarına göre her 100 kadından 10-15’ini etkilemektedir.

Hafta İçi: 09:00-16:30
Cumartesi: 09:00-13:00